Altındağ Belediyesi’nden yeni bir ilk

Altındağ’da evrak işleri hızlandı, bürokrasinin önündeki engeller kalktı. Daha önce “Elektronik Ruhsat” ve “Elektronik İskan” uygulamasını başlatarak Türkiye’de öncü olan Altındağ Belediyesi’nde, şimdi de “Elektronik Tebligat” dönemi başladı. Altındağ Belediyesi başlatılan bu elektronik uygulama sayesinde hem zamandan hem de kağıttan tasarruf edecek.
E-RUHSAT, E-İSKAN, ŞİMDİ DE E-TEBLİGATDaha önce hayata geçirilen “Elektronik Ruhsat” ve “Elektronik İskan” uygulamalarının vatandaşlardan büyük beğeni topladığını vurgulayan Başkan Tiryaki “2024/7 sayılı Cumhurbaşkanlığı Tasarruf Genelgesi’nde, elektronik tebligat sistemlerinin kullanılması öneriliyor ve kamu idarelerince bunu teşvik etmesi isteniyor. Tasarruf tedbirleri konusunda çok dikkatli davranan, ilk günden itibaren her alanda tasarruf tedbirlerini hayata geçiren bir belediyeyiz. Bu nedenle, ilgili Cumhurbaşkanlığı Tasarruf Genelgesi kapsamında, Altındağ Belediyesi olarak hayata geçirdiğimiz Elektronik Tebligat Sistemi sayesinde, hem işlemleri daha hızlı yürütecek, hem de fiziki tebligat uygulamasına kıyasla, önemli bir oranda tasarruf edeceğiz” dedi.
“TEKNOLOJİK GELİŞMELERİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ”Altındağ Belediyesi’nin teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve ilk olarak hayata geçiren bir belediye olduğunun bir kez daha altını çizen Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki “Altındağ Belediyesi olarak, yeni teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyor ve belediye işlemlerinde bu yeni uygulamaları vatandaşlarımızın hizmetine bir an önce sunmaya büyük özen gösteriyoruz. Online sistemler üzerinden belediye işlemlerinin gerçekleştirilebilmesi için çalışmalar yürütüyoruz. Bu çalışmalar sayesinde bir taraftan tasarruf sağlarken, diğer taraftan vatandaşlarımızın işlemlerini daha hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmelerine imkan sunuyoruz” ifadelerini kullandı.
MÜKELLEFLERE ÇAĞRIBaşkan Tiryaki mükelleflere önemli bir de çağrı yaptı. Tiryaki “Belediyemizce yürütülen bu çalışmanın verimli bir şekilde ilerleyebilmesi ve tebligatların elektronik ortamda gönderilebilmesi için, belediyemiz mükellefi olan vatandaşların, https://basvuru.etebligat.gov.tr adresi üzerinden veya herhangi bir PTT şubesinden ücretsiz olarak, UETS (Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi) hesabı açtırmaları gerekiyor. Tüm vatandaşlarımızı bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum” dedi.

Kaynak: Haber Merkezi